Termékek Menü
0

Termék összehasonlító

Leggyakorabban feltett kérdések

Hogy lehet rendelést leadni, kell-e hozzá regisztálni,bejelentkezni?

A vilagitascenter.hu-nál a rendelésések, emailen, illetve az oldalon leadott módon tudjuk fogadni. Telefonos rendelés leadásra nincs lehetőség. Az emailen leadott rendelésekre, mindenképp szükség van, a pontos a cikk és darabszám megjelölésére, és a rendelőnek a pontos adatait, számlázási -szállítási címére. Az oldalon leadott rendeléshez, nincs szükség regisztrációra.A rendelés "regisztráció nélkül" menüpontnál, is ugyanúgy meg fogjuk kapni rendelését. 

Email: vilagitascenter@gmail.com

webshop: www.vilagitascenter.hu

Miért fontos regisztrálni az oldalon?

A regisztrációval, egy belső felületet kapnak a Vevőink, ahol nyomon tudja követni a korábbi rendeléseit, hűségpontjait, kívánságlistáját, letöltéseit,illetve fel, és le tud iratkozni a hírlevelünkről. 

Az oldalon szereplő, 500 Huf-os kuponot ,hogyan tudom beváltani az oldalon?

A hírlevélre való feliratkozás után, az email címén fog szerepelni egy email, amelyben minden fontos információt meg fog kapni a rendelésről, webshopról, kupon beváltásáról. A kupon beváltására, Bruttó 10.000 Huf feletti rendelési értéknél van lehetősége közvetlenül a pénztárnál. 

A rendelés leadásával , minden esetben kell-e visszaigazoló email-t kapnia, a rendelésről?

Igen, minden esetben. Ha mégsem érkezett meg , az email a megadott email címére, abban az esetben,érdemes az email címet újra leellenőrizni, biztosan helyesen  lett -e megadva az email címe, nem történt-e elírás, használatban van-e a fiók stb. 

Ha leadta a rendelését, és kapott is visszaigazoló emailt, mikorra fog megérkezni a rendelése?

Az oldalon szereplő dátumok, kiszállítási dátumok, csak tájékoztató jellegűek, természetesen lehet csúszás, akár hamarabbi kiszállítással , akár későbbi kiszállítással. A kiszállítás dátuma változhat a rendelt terméktől függően. 

Ha a kiszállítás csúszni fog fogunk-e szólni a Vevőnek?

Igen. Minden esetben adunk tájékoztatást, a már kifutó, nem elérhető, illetve azokról a termékekről,amelyekről információt kapunk, szállítási nehézségekről. 

Mi történik, ha egy terméket, nem tudunk kiszállítani a Vevőnek?

Vagy egy csereterméket ajánlunk fel, vagy lehetőség van, megvárni az adott terméket, amit későbbi időpontban, díjmentesen kiküldünk a vásárlónak. Amennyiben egyik lehetőség sem megfelelő a Vevőnek, így a rendelése törlésére kerül sor. 

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

A Vevő ,vagy közvetlenül az oldalon bankkártyával tud rendelést egyenlíteni, vagy utánvéttel tud fizetni a helyszínen, akár futárszolgálatnál, akár ingyenes átvételi pontokon.Illetve a banki előre utalással lehet rendezni a rendelést. Az online bankkártyás felülethez, a Vevői bankkártya adatokhoz van szükség, amit csak a Vevő tud kiegyenlíteni az oldalon, közvetlenül a rendelés leadása után. A banki előre utáláshoz, a kapcsolatban feltüntett bank fiókban rendelési összeg beérkezése után,fogunk csomagot küldeni, a Vevő részére. Utólagos banki átutalásra nincs lehetőség. 

Tud-e módosítani a már leadott rendelésén? 

A termékeken, a leadást követően 2 órában van lehetőség. A szállítási címben, még az elküldés előtt van módosításra lehetőség. A számlával kapcsolatban,csak addig van lehetőségünk módosításra, amíg nem lett leszámlázva a rendelése. A számlázási címet kérjük, körültekintően megadni azok adatait, mert utólagos módosításra már nincs lehetőségünk. Cégünk elektronikus formában készíteni a számlákat, amik a megadott email címre érkeznek meg. Ha a Vevő előre jelzi számunkra, hogy papír alapú számlát kér, melyet aláírva , lepecsétleve küldünk el a csomagban, akkor így a cégünk, ezt az igényt figyelembe véve fogja elküldeni a csomagjukat.  

Hogyan lehet , a rendelt termékekhez hozzájutni, és milyen költségei vannak a szállításnak?

A csomagjainkat a Trans'o'flex és a Sprinter futárszolgálat szállítja ki.  A szállítási költségek a csomag súlyától függően 980-2100 Huf-ig terjednek. A bruttó 28.000 Huf fölötti rendelést már ingyenesen szállítjuk ki , a szállítási helytől, rendelési súlytól függetlenül. Csomagokat továbbá lehetőség van ingyenes átvételi pontokon átvenni, és a Sprinter futárszolgálat által üzemeltetett országos PICK PACK pontokon átvenni. 

Honnan fogja tudni,hogy a Trans'o'flex vagy a Sprinter fogja kiszállítani a csomagját?

Amennyiben lámpát, törékeny terméket, vagy 120 cm-nél hosszabb terméket rendel ,azt a Sprinter fogja kiszállítani Önnek. Amennyiben, nem 120 cm-nél hosszabb, kis csomag, nem törékeny, vagy raklapos az árú, úgy a Trans'o'flex fogja kiszállítani a rendelést. 

Az Ingyenes átvételi pontokon, mikor tudja, majd átvenni a csomagját?

Az Ingyenes átvételi pontok a következőek:

Budapest XIII. kerület Vág utca 19-21 alagsor , csak átvételi pont, nem áruház. A rendelés leadása után, 3-4 munkanap elteltével tudja átvenni a termékeket, csak korábbi email-es, sms-ben adott üzenet után, miszerint, már beérkezett a csomagja a Vág utcai átvevőhelyre. 

Hajdúböszörmény, 4220 Bethlen G.35 , átvevőpont, és a kiskereskedelmi egység. A rendelése leadása után, 1-2 munkanap elteltével tudja átvenni a termékeket, csak korábbi email-es, adott üzenet után, miszerint, már beérkezett a csomagja a Hajdúböszörményi üzletünkben.

Debrecen, Létai út 5-7, udvar átvevőpont, és a kiskereskedelmi egység. A rendelése leadása után, 1-2 munkanap elteltével tudja átvenni a termékeket, csak korábbi email-es, adott üzenet után, miszerint, már beérkezett a csomagja a Debreceni üzletünkben.

A boltokban tudok -e a webshopos árakon vásárolni?

Nem. A kereskedelmi egységeinkben, más árak, és más raktárkészlettel rendelkeznek, mint a webshopon feltüntetettek. 

Ha már megkaptam a termékeket, de nem megfeleő a termék, vagy Garanciális cserére lenne szüksége,mi a teendő a továbbiakban? 

Minden  felmerülő probléma kezelésére, kérjük az emailen való megkeresést a vilagitascenter@gmail.com címen, illetve a garanciális - visszaárús áruintézésre a GARANCIA fülre kattintással, egy nyomtatvány fog letöltődni, azt elküldve számunkra, tudunk garancia-csere-visszaárú termékeket intézni a Vevők felé. 

Ha termék visszaküldésre kerül sor, hova kellene küldeni a termékeket?

A visszaküldésre való cím: Hajdúböszörmény 4220 Ipartelep utca 22 szám. A küldeményre kérjük ráírni: VILAGITASCENTER REKLAMÁCIÓ

Hogyan történik , a reklamáció kezelése? 

Ahogy megérkezik hozzánk a panasz, úgy azt a lehető leghamarabb  ideőben,próbáljuk feldolgozni. A visszérkezett áruk után, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, annak tisztázására, megbeszélésére.

A reklamáció utána, a visszautalás hogyan , mennyi időn belől történik?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg az ügyfél által megadott bankszámlára (kivéve vis maior esetén)A reklamációban szereplő termék után visszaérkezése után, 14 munkanapon belül, a termék ellenőrzése, elbírálása után, történik a termék árának visszautalása, kicserélése.